bom bom



Halloj! Jag bloggade inte igår eftersom jag satt och knåpade med photoshop. Fråga mig inte hur det gick!(Det gick inte bra!) Men men...
Ska snart iväg på gitarren, men först måste jag gå och köpa en ny sträng för att en viss brorsa inte har fixat en ny!

The Source- You've got the love. Alla ni i laget som var med på nyårscupen: kommer ni ihåg den här låten som dom spelade innan matcherna? Man blev värsta taggad! Ellehur? Jag känner också igen den från det sista sex and the city avsnittet.


/Elin

Kommentarer
Postat av: Max

Det är den kommer ifrån! Florence + the machine har ju gjort en underbar cover på den som låter jävligt likt faktist

2010-01-14 @ 17:01:01
URL: http://ciggfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0