m



Gissa hur lång tid det tog för mig, Jonna och Kayla att komma till träningen?! EN OCH EN HALV TIMMA. Gissa hur lång tid det tog att komma hem?! TVÅ TIMMAR. Tunnelbanorna och penteltågen är helt KAPUTT. Som tur var kom pappa och hämtade oss när vi stog på gullmarsplan! Och idag är det ju träning igen. Jag vet inte hur jag ska komma till den. Hela gröna linjen står ju typ stilla..
Åh, mitt rum är jättestökigt. Det känns som det ligger småsaker överallt. Varje gång jag har storstädat så tänker jag alltid "nu ska jag hålla rummet såhär fint..ingenting får ligga framme och skräpa..". Visst, det håller i typ en vecka, men sen går det inte. Hopplöst.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

jeg elsker det daer halsbandet asså

2010-02-22 @ 16:27:37
URL: http://hannakinskywalker.blogg.se/
Postat av: Alice

joo du, jag vet hur det känns... Vi fick vänta på bussen i en halvtimme och sen sitta på den i en timme för att komma till Gullmarsplan, mina tår var helt stelfrusna när jag kom hem :'(

2010-02-23 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0