kul inlägg verkligen

Hejsvejs alla goa och glada,
är fortfarande här i varberg. Igår va jag och kompizarna på stan och kollade runt i rean. Jag köpte inget, men det gjorde jag i förrgår. Jag gjorde världens kap på vero moda. En fin (ööh nej det var ful, det var därför jag köpte den..!) marinblå, stickad kofta som har kostat 400:-, men jag köpte den för 190 typ. Goodie! + en ganska vanlig basic tröja på hm för 99:-! Efter den lilla turen på stan så gick vi hem till Elsa. Där körde vi lite på en sån där wii balansbräda. Jag ägde på snöbollskastning, till skillnad från siri (hahrmhrmhrr). Seeedan käkade vi pizzaa och sen gick vi till Elsa igen för vi skulle gå ut med hennes hund, Sigge. Sen gick vi hem till mig (mormor och morfar) och kollade på sex and the city 2. Sen gick Siri hem för hon skulle upp på nåt läger imorrn, så hon kunde inte sova här. På morgonen spelade jag, Ebba och Astrid på ebbas iphone 4. Vi blev typ lite galna i ett spel, så vi spelade det ett tag...
Jag har inte bloggat särskilt mycket för att jag har inte orkat ladda in bilder på den här datan. Det tar lite tid!
/elin


Kommentarer
Postat av: Siri

eheheheh (a)

2010-12-30 @ 15:04:28
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Om det är du på bilden så klär du dig sjukt bra! :D



SVAR: Jag har en Canon EOS 1000D! Du då? :)



GOTT NYTT ÅR!!!

2010-12-31 @ 21:58:05
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0