torsdagkväll

Blogg.se är helt knas. Man kan typ inte ladda upp bilder? Hoppas det börjar funka snart..
Detta har jag gjort ikväll:
- Satt upp nya bilder på min vägg
- Plockat bort lite saker som låg utspritt över mitt rum- hatar det!
- Räknat ETT mattetal, ASBRA!
- Ätit middag
- Klippt och klistrat med några julkort!
- Slagit in två julklappar till mormor och morfar
- Importerat bilder från kameran, men nu fungerar det inte att ladda upp dom här
- tagit bort gammalt nagellack och målat på nytt
Nu ska jag bara sooooooofta lite grann och sen ska jag sova! Imorrn är det ingen musik så då får vi sovmorgon till halv tio. Gött!

/elin

Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

SV; ja , jag köpte det på tvspelsweb för 100 kr :)

2010-12-18 @ 14:27:13
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0