tired

Typ lite såhär känner jag mig just nu. Lite hängig i huvudet och trött. Vad är det för fel på mig? Jag är trött varenda dag när jag kommer hem! Meeeeeeeeeeeen jag är ändå glad. Idag fick jag reda på att vi inte ska ha nåt matteprov på torsdag. HAH, känn på den ni! Fast i och för sig så skulle det vara lite gött att ha det gjort innan lovet...men jaja!
I morse var det lucia i kyrkan. Det är typ första året jag inte har varit med i luciatåget..det kändes lite konstigt. Den roligaste låten var helt klart den där lusselelle, lusse, lusse lelle elva nätter före julenlen, nånting (nån konstigt version!) Och micke stog och spelade nåt konstigt jäkla instrument som ba doingdoingdooooing, man ba heehe. Men den bästa låten var helt klart när Anna och Hanna sjöng solo! Jag typ rööööös ♥ asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0