rolig måndag

När jag kom hem gick jag igen no-läxan = metan, etan, propan, butan, pentan, hexan, heptan och oktan (bara så alla vet), sen gick jag igenom två tyskaläxor= massa verb typ. Detta låter inte alls så mycket, men det var det faktiskt. Nu är jag hur trött som helst men jag måste plugga franska revolutionen och jag ooooooooooorkar verkligen inte. Jag vill gå ut på en kort promenad, rulla mig i snön, gå in igen, dricka te och gå och lägga mig. Men jag kaaaaaaaaan inte det, för jag måste pluuuuuugga. HAhhahaha gud va trött jag är. Nu måste jag berätta om vad som hände idag på lunchrasten.
Idag på lunchrasten satt jag, Molly, Betty och Petra i en korridor och så säger jag:
- Jag måste gå upp till mitt skåp och hämta grejer till slöjden. Följer ni med?
- Nej vi orkar iiiiiiinte (typ) . Du kan springa upp och hämta det så kan vi ta tid hur lång tid det tar.
- öhh nej det orkar jag inte.
- joo det blir kul.
- okejdååååå
och sen så tog molly upp sin mobil och tog fram typ tidtagaruret.
- klara, färdiga, kör!
Då kutar jag iväg och öppnar en dörr och flyger framåt samtidigt som jag fastnar med mina skor i dörren (hur lyckas jag fastna i en dörr?). Eftersom jag fastnar med fötterna så flyger hela min kropp framåt och så slår jag knäna hur hårt som helst i STENGOLVET. Jag typ kollar mig omkring med håret i ansiktet och börjar asgarva på den snöblaskiga golvet. HAHAhaha asså jag typ dog. Sen efter typ 5 sekunder kommer molly, betty och petra springandes genom dörren (som jag precis snubblat på). Vi typ stog är och kissade på oss ett tag (inte bokstavligt) och jag blev helt blöt av vattnet på golvet.
Nu gör det jäkligt ont i mina knän och dom har två blåmärken.
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0