9e december

jag och linn
Halloj! Idag är det torsdag och vi har sovmorgon till 10.05 ! Men här ska det inte slappas inte! Måste plugga det sista inför provet imorgon... jag orkar verkligen inte mer, men snart är det över ;P På fredag och på lördag ska jag spela Luciacupen. Det är en sån där knäpp cup som varar in på natten. Man spelar match typ klockan halv ett på natten. Sen fortsätter den på lördagskvällen också. Resten av helgen kommer jag typ göra geografin som ska vara klar på måndag. Heeeh, roligt värre! Måst typ ut och köpa lite julklappar också :/ det är ju för tusan julafton snart.
/elin

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

härlig blogg :)

2010-12-09 @ 18:22:37
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0