ful bild också



Äntligen ser bloggen ut som vanligt igen. Här om dagen skulle jag enkelt och lätt ändra bakrundsfärg, och när jag hade sparat stilmallen och allt så såg hela bloggen vrickad ut. Allting låg huller om buller. Headern fanns inte, menyn låg helt knäppt. Jag var typ 1sekund från att radera hela bloggen och göra en ny för att jag blev så irriterad, men då frågade jag Tove om hon kunde något om bloggdesign. Och det kunde hon! När i jämförde lite stilmallar och sånt så visade det sig att jag hade råkat radera ett litet  -----> }  sånt där tecken ifrån stilmallen. Så jäkla skummt att ett sånt litet tecken kan ställa till det så mycket... Tack Tove!

Idag är det iallafall söndag. Har varit hos farmor och farfar och ätit god lunch, varit ute och sprungit, duschat, ätit middag och nu sitter jag invirad i en filt med mjukiskläder. Tyvärr har jag inte strumpor på mig, så mina tår är isbitar just nu. Men jag orkar inte gå och hämta några, haha. Igår va jag inne i stan en sväng och köpte nya jeans och en topp från monki. Väldigt fin, väldigt fin!


/Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0