freeeeedag


Så jäkla ful bild alltså. HAHA! Jag vet inte ens varför jag lägger upp den här. Usch va ful. Själva bilden alltså, men halsbandet fick jag av Stella från etiopien, tack så mycket! Ringen är från nånstans i Brooklyn!


Gud vilken skön fredag. Strosat omkring på skansen. Okej, där strosade vi inte, utan sprang omkring för att göra klart våra uppgifter. Men sen strosade jag hem. Och somnade...? Fick typ värsta attacken av smärta i tänderna så jag tog en alvedon och tuppade av. Vaknade vid 6-tiden. Sen kom mamma hem med thaimat som käkades på balkongen. Ska bara vara hemma ikväll och typ göra absolut ingenting. Men imorrn! Då blir det jäkla med skoj! Ska typ sova hos Molly med Yassin, Petra och Maja. På söndag blir det match på kanalplaaan ♥ är astaggad!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0