typ första gången jag inte kommer på nån rubrik


saknar varberggggg

Klockan är redan 3? Jag fattar inte hur det gick till. Dagarna bara flyget ifrån mig. Klockan 5 ska jag spela match med 95 utv. Hatar när matcher är typ vid den tiden på kvällen. Då tänker jag alltid att jag inte kan hitta på nåt med kompisar för då kommer jag knappt hinna göra nåt med dom. Då kommer jag behöva gå hem jättetidigt. Men, men. Det är iallafall tur att det inte är sådär varmt som igår. Jag menar, jag vill att det ska va varmt, men inte när jag ska spela match.

Igår var jag iallafall på födelsedagsmiddag hos Lindo! Där var det massa med tjejer och vi fick värsta goda maten och värsta goda tårtan. Tog inte med mig kameran och ni skulle bara veta hur mycket jag ångrade mig. Men Linda tog massa bilder med sin nya kamera (Canon Eos 550D!!) så hon får ta och skicka massa bilder till mig sen. Prövade också att ta några bilder med hennes Canon. Typ första gången jag har tyckt att en Canon- kamera är bra. Har alltid tyckt att dom är fett skumma. Men den här, 550D, DEN NI! Den va asbra! Fast Nikon är fortfarande bäst...he.he.he.

Måste ju lägga ut bilder från Washington och Boston och massa sånt. Men det får jag göra nån gång då jag får lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0