torsdag



Hejsan!

Idag har det varit en helt vanlig torsdag med teknik (fick sluta tidigare, tack och lov!). Kutade hem och sedan vidare till träningen. Nu är jag hemma och sitter i soffan medans det blixtrar och mullrar där ute. Brrruh. Imorrn är det ju Valborg. Ända sen jag var typ 0 så har våran familj haft party med massa andra familjer. Och så blir det i år också. Roligt, roligt! Och apropå bilden, ja.. jag kan ju säga att precis såhär ser det inte direkt ut på mitt rum för tillfället. Tyvärr. Saken är den att jag kan inte småstäda. Varje gång jag städar så blir det värsta storstädningen. Jag kan inte bara dammsuga lite, eller torka bordet lite. Utan det blir alltid en himlans storstädning. Jag får nog ha en sådan där storstädning på rummet snart. Jesus.
Åhnej. Det är kaos i garderoben också.
Nä nu får jag nog ta mig i kragen och snart sova. Det finns ju en dag imorgon också!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0