suddigt



Här kommer en extremt suddig bild. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så men det vart ju ganska så snyggt. Jaha, idag har jag varit i skolan. Precis som igår och alla andra dagar. Har läst väldigt mycket idag känns det som. Jag tror jag håller på att komma in i en läsperiod. Ni vet då när man har en så himlans bra bok så att man knappt kan sluta läsa. På varje rast, så läser man. När man sitter på tunnelbanan, så läser man osv, osv...ajo, jag ska inte överdriva, men ungefär. Ni fattar grejen?
Och den där tävlingen som jag nämnde i förra inlägget: jag tror inte jag har nån som helst chans att vinna. Men det är ju alltid kul att testa:)
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0