here comes the sun




 
Igårkväll var vi och käkade på någon Italiano resturante. Där gick det omkring massa flummiga gubbar som sjöng "when the moon hits your eye like a big pizzapie" typ. Kul kul! På väg hem fick jag och pappa syn på den nya Beyond Retro! Dit måste jag gå. Härligt att den ligger typ 5 meter ifrån mig.

 Idag ska jag och pappa ut och springa i solen=varmt. Sen får jag se vad jag gör! Jag har verkligen lust att bada. Synd att man inte hade havet bakom husknuten, eller hela grekland. Om ni undrar så, ja, det är jag som ligger där och bubblar i vattnet. Visserligen några år sen.

 Here comes the sun- The Beatles. Den här passar väl in idag?:)



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0