en rysk, en tysk och en bellman



Efter skolan idag gick jag ut en sväng runt huset och fotade lite grejer. På en liten gräsplätt finns det jättemånga vita små blommor. På bilden ser det ut som om blommorna aldrig tar slut i bakrunden.

Ikväll ska en tysk kille komma hem till oss. Min bror Harald och hans klass åkte för ett tag sen till en tysk klass och var med dom i skolan i en vecka, och nu ska den tyska klassen komma till Haralds klass och vara med dom i skolan i en vecka. En av killarna i den tyska klassen ska bo hos oss. Hehe. Eftersom den där vulkanen har lite dumheter för sig så kunde dom inte komma iväg i måndags, då klassen skulle ha kommit hit, men dom kommer ikväll istället. Men innan det ska jag på gitarren. Åh. Jag orkar inte gå på den. Det tar sån tid att åka dit. Byta tunnelbana och tvärbana hit och dit. Jaja!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0