första inlägget



Det här blir första inlägget och första bilden på min nya blogg! Bilden är dock väldigt suddig, men jag var tvungen att ta en bild lite fort nyss. Bloggen heter alltså Elinsfotoo.blogg.se eftersom jag har en ny kamera (nikon d3000) och för att jag kommer visa massa bilder. Jag älskar verkligen min nya kamera. Den är fruktansvärt bra! Tack så mycket mamma&pappa, mormor&morfar, farmor&farfar! Designen är lite tokig nu, men jag ska försöka rätta till den så fort som möjligt! Nyss målade jag naglarna kolsvarta. Det syns nog inte så bra på bilden men ni kan nog ana en liten pekfingernagel! Ikväll ska jag, familjen, mormor&morfar på resturang och käka lite mat. Mumsigt!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

hihihihi !

fan va najs med en systemkamera!!!

kram

2009-12-28 @ 16:33:47
URL: http://lindaoannie.devote.se
Postat av: Felicia

sjuukt fina bilder du har tagigt :D ha en underbar tid med din systerkamera xD :D herrå!

2009-12-29 @ 11:25:11
URL: http://fillefjonk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0