jag måste ut i mellandagsrean





Jag måste ha varit lite trött igår för jag glömde berätta att vi åkte högst upp i skrapan efter vi hade ätit. Där kollade vi på utsikten och rätt som det var fick jag syn på  Mikael Persbrandt i ett hörn. Jaha, där satt han och kollade på utsikten precis som alla andra. Iallafall, som jag berättade igår så köpte jag en t-shirt och ett hårband (som jag ska ha som ett armband, mycket snyggare!). Tröjan kostade bara 60:-, vilket satte fart på mig! Jag måste ut i mellandagsrean! Det får nog bli imorgon istället. Hoppas jag hittar något fint!
/Elin

Kommentarer
Postat av: faannyy

Monki har så sjukt fina grajjor på rean! Plus att det är typ aaaallt som de rear! :D

MKT BRA PRIS , MKT BRA KLÄDER.

YEEAH , WE LIKE IT!

2009-12-29 @ 19:31:26
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: elin-svar till fanny

JA! det gillar vi!

2009-12-30 @ 13:11:08
Postat av: Siri

Roligt med shopping och roligt med den nya kameran? :)

2009-12-30 @ 19:22:20
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: elin-svar till siri!

det är väldigt roligt med både shopping och med kameran!(:

2009-12-31 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0